Osiloscope

סיפור חיי היום יום,
יכולת לתת הגה וביטוי לכל חתך בזמן,
לחוש את המעבר בין הזמנים,
ולתת עוצמה לרגשות.
ברוך משנה עיתים.

יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

עמי ורב לסרי

אדם אחד פגש איש מאוד מבוגר, כמעט נוזל על הרצפה
הוא שואל אותו בן כמה אתה?
בן מאה ארבעים שנה!
הוא נדהם! מה אתה עושה שאתה חי כל כך הרבה?
אני אוכל רק מלפפונים עונה הזקן,
הוא פוגש עוד אדם זקן, הוא שואל אותו, בן כמה? בן 150! וואו, איך אתה עושה הוא שואל?, אני אוכל רק עגבניות הוא עונה,
הוא פוגש אדם שלישי, כמעט שפוך לרצפה, מה אתה עושה לחיות כ"כ שנים?
אני! אוכל הכל, מתי שבא לי, מעשן, שותה אלכוהול,
הוא שואל בן כמה אתה?
בן שלושים ושמונה! (ר מיכאל לסרי)

הלכתי לרופא שיתן לי דייטה להרזות,
הוא עשה לי בדיקות דם, הוא רואה את התוצאות ואומר לי: יש לך משהו בתאים,
מה יש לי בתאים?
הוא עונה לי: אצלך הכל טעים. (עמי מיימון)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה