Osiloscope

סיפור חיי היום יום,
יכולת לתת הגה וביטוי לכל חתך בזמן,
לחוש את המעבר בין הזמנים,
ולתת עוצמה לרגשות.
ברוך משנה עיתים.

יום שני, 6 בספטמבר 2010

יום איום

היום הגיע לעבודה איש מחברת סימנס, ויוסי בדק איתו תופים של כבלים,
הוא בקשני לקחת ארבע גלגלים ענקים ולמדוד אורך הכלים במרפסת,
לקחתי אחד אחד ומתחתי את הכבלים לאורך המרפסת, צריך להתכופף ולדחוף, ללכת כל האורך ולגלגל,
טוב, אני רגיל בעבודות שכאלה,,,
באמצע העבודה, טלי קוראת לי, שהנהג למטה מחכה, וצריך מהר להכין משטח ולהוריד לו,
אני רץ ומעמיס קרטונים כבדים על העגלה,
יורד למטה, והנה הנהג עצבני למה עוד פעם קרטונים בלי משטח?, והנה הוא מבחין שהוא חוסם אוטו שיוצא מהחניון,
הוא אומר לי: מהר מהר, ואני מוסר לו קרטונים במהירות כדי שלא לעכב אותו, וכן לא לחסום את האוטו,
טפשות שלי ואי אחריות על בריאותי עקמתי את הגב, אימי יודע מה קרה לי אבל יש לי כאב בגב,
כל היום כאב לי, אני לא רגיל להתלונן, אז שתקתי,
בקשו ממני עוד להרים והרמתי,
בסוף היום חשבתי שכדאי שאספר לטלי, ספרתי לה והוספתי שאשמת חברת ההובלות שלא מספקים משטחים מתאימים למעלית שלנו,
היא נבהלה, ואמרה לי לשמור על הגב
לשמור על הבריאות, על הגוף שהבורא נתן לנו,
חבל להפסיד את הבריאות, (מסרו של יום) .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה