Osiloscope

סיפור חיי היום יום,
יכולת לתת הגה וביטוי לכל חתך בזמן,
לחוש את המעבר בין הזמנים,
ולתת עוצמה לרגשות.
ברוך משנה עיתים.

יום ראשון, 24 בינואר 2010


יום ראשון בשבוע הוא יום ביקור בבית חב"ד, בסיטי,
בעצם אני קורא לו "יום הסיטי", משום שזה היום היחיד בו אני מבקר באיזור הסיטי,
אני מנצל הזדמנות זו לקפוץ לטיול קצר על החול של המרינה, החול הזה בבוקר יש לו ריח של חדש, כאילו הבורא חידש אותו לכבודי,

ואם אצליח ללקט כמה קונכיות והיה זה שכרי, כי מיכל החמודה אוספתם (יש לה אוסף נכבד),

אך לא תמיד אני מקדיש לי את ההרפתקה הזו כי הדרך חזור ברוכה בחצי שעה נסיעה באופניים מה עוד שיש עליות לא קלות עד תחנת הרכבת "עד הלום", המבצע שואף לימים מלאי כושר ורצון לחוויה,

אחרי זה אני קופץ ללובוויטש ללמוד מעט את הפרשה או חצי דף גמ', לרענן את הנשמה הצמאה למזון מסוג זה,
הפרשה היא פרשת בשלח,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה