Osiloscope

סיפור חיי היום יום,
יכולת לתת הגה וביטוי לכל חתך בזמן,
לחוש את המעבר בין הזמנים,
ולתת עוצמה לרגשות.
ברוך משנה עיתים.

יום שלישי, 26 בינואר 2010

Promenade qutidienne

הכל בחזקת סומין,,,,,

אמר רבי בנימין הכל בחזקת סומין עד שהקדוש ברוך הוא מאיר את עיניהם מן הכא ויפקח אלהים את עיניה ותלך ותמלא את החמת (בראשית רבה נג)

אני מטייל על שפת הים ועיני מחפשות צדפים וקונכיות,
אני חושב לעצמי: הסיכויים שאמצא אחת יפה אפסיים, הרי כל העולם עבר על החול הזה, גם הטרקטור עובר בבוקר להחליק את השטח, ולהרים את הליכלוך,
אני מהרהר לעצמי כך, ומשבותי מתענות תחת כובד משקל התוצאה: בטח לא אמצא כלום, ותוך כדי מחשבה אחת, רצה מחשבה שניה: הרי "אמר רבי בנימין,,,,, ומתוך תוצאהשל משוואה פשוטה: בחזקת סומין, פירוש שלא רואים, ואם לא רואים אז לא יכולים לגלות עד שה' מאיר את עניהם, ואולי ה' לא האיר לאף אחד ורק לי הוא מאיר ברגע זה ובמקום זה בדיוק!
וראה זה פלא! אני מוצא צדפה מדהימה, כתומה, מפוספסת,,,

אמר רבי רבי בנימין,,,,

לקח לכל מה שקשור לעיני האדם באשר הם עינים של בשר ודם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה