Osiloscope

סיפור חיי היום יום,
יכולת לתת הגה וביטוי לכל חתך בזמן,
לחוש את המעבר בין הזמנים,
ולתת עוצמה לרגשות.
ברוך משנה עיתים.

יום שלישי, 26 בינואר 2010

בוקר טוב


יש ואני מתעורר בבוקר, ומרגיש שיש לי כח עוצמה משולב עם רוגע,
אך זה לא מנת היום הזה,
היום יום שלישי, יום שנכפל בו כי טוב, ולפי הפסוקים בבראשית מפורש - שמה שלא נשלמה בריאתו בראשון ובשני נגמר בשלישי,
אצלי ההרגשה כבדה, אמש מאוחר בלילה לעטתי על כל דבר שיש בו זיק פחמימות או "סוכר בזק", וזאת אחרי סעודה של מרק חומוס יחד עם עוף שעשתה רעייתי שמספיק לבדו להשביע גמל,
לא משנה, רצה הבורא וחידש בטובו מעשה בראשית בכל יום בכל עת ובכל שעה (דקה), (כולל מערכת האסטומכה והעיכול),
וכשאני מתבונן אני מרגיש אדרנלין של אמונה יוצאת מתוך דליי התבונה שעולה למקום המחשבה הוא משכן המוח בראש, ומצמיח מתוך שורשי אמונה ציצים ופרחים, נבטים חדשים של אמונה, ושל בחינת הבורא והבריאה כולה, הבריאה שלי עצמי גופי כל הסטרוקטורה של מערכת הביולוגית, הנפשית, והסביבתית הקרובה,
כן, כן! אל לנו לזלזל בניצוצות זעירים אלו של בחינה במעשה האלוקים,
חובת הלבבות כותב שער שלם שמבאר את בחינת השגחת ה' על ברואיו והבריאה (שער הבחינה),
אני רוכב על אופניי לכיוון תחנת הרכבת, נוסע על השביל להולכי רגל, המקביל לכביש S‏, משב רוח קל מלטף את פני, הטמפרטורה טובה, ברוך השם אחרי יומיים שירד רוב שעות היממה, הגשם פסק לרדת, אין לי בעיה שירד בלילה, עי' תענית כג, א,
בעתם בלילי רביעיות ובלילי שבתות שכן מצינו בימי שמעון בן שטח שירדו להם גשמים בלילי רביעיות ובלילי שבתות עד שנעשו חטים ככליות ושעורים כגרעיני זיתים ועדשים כדינרי זהב וצררו מהם דוגמא לדורות להודיע כמה החטא גורם שנאמר (ירמיהו ה, כה) עונותיכם הטו אלה וחטאתיכם מנעו הטוב מכם וכן מצינו בימי הורדוס שהיו עוסקין בבנין בהמ"ק והיו יורדין גשמים בלילה למחר נשבה הרוח ונתפזרו העבים וזרחה החמה ויצאו העם למלאכתן וידעו שמלאכת שמים בידיהם:

והנה הגיעה הרכבת של 8:21,
יום טוב, ויום שלישי נכפל בו כי טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה