Osiloscope

סיפור חיי היום יום,
יכולת לתת הגה וביטוי לכל חתך בזמן,
לחוש את המעבר בין הזמנים,
ולתת עוצמה לרגשות.
ברוך משנה עיתים.

יום רביעי, 27 בינואר 2010




בדרך אל תחנת הרכבת, אני עובר כל יום ב"שביל S‏",
אני פוגש דברים מענינים, למשל פירות פרא בצורת גרגירים אדומים מאוד דומים לאוכמניות, ואני שומע פיצפוצים מתחת לגלגלי אופני Trek, כל אימת שאני עובר עליהם, זה נשמע טוב ואני נהנה מזה, אולי זה נשמע מעט ילדותי, או משהו כזה,
  • מה שחשוב זה לתעד ולתעד כל דבר, ולו הקטן וחסר המשמעות שנראה לכאורה בשטח,
מזכיר לי השיר של יום טוב ערליך "עלה קטן מפני מה הושלכת לאדמה",
  • לזכור ולהאמין שהוא משגיח מלמעלה על כל פרט קטן בבריאה, אף על ציץ של ציפורן,
וככל שנתעמק בבחינת פרטי הבריאה המתחדשים בכל יום, נאמין שיש בורא והוא משגיח ונותן חיים
לכל חי, לשון דיבורים לכל מדבר, ומחדש כל רגע סיבובו של כל אטום ואטום בכל אבן
ורגב אדמה ודומם, הנותן חיות בכל צמח צומח, כל עשב שתיל ועץ,
"מה רבו מעשיך ה'"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה